duminică, aprilie 12, 2009

S-a lansat Campus TV










Incepand de astazi 12 aprilie 2009, s-a lansat Campus TV. Sub sloganul "Televiziunea care stie ce vrei", Campus TV doreste sa aduca tuturor buzoienilor, orasul nostru asa cum este, in 25 de emisiuni complete si complexe. Stiri din politic, social si administrativ, reportaje, emisiuni de divertisment si informare, talk show-uri si tot ceea ce este de larg interes pentru buzoieni.

Deocamdata Campus TV poate fi receptionat de catre abonatii UPC, urmand ca de saptamana care urmeaza sa fie receptionat si de abonatii TVSat din Buzau si Ramnicu Sarat dar si de catre cei din reteaua ConySat.

4 comentarii:

sudest spunea...

consider ca erati necesari sa apareti pe piata, este bine si acum si va doresc succes.
Cum sa fac ca am deja si o mica dorinta: imi puteti trimite reclama facuta la "Campusul copiilor" deoarece acolo apare si copilul meu si imi doresc sa o pastrez in arhiva personala. Multumesc, lprdo@yahoo.com

Dragos Ilie (Buzoianu) spunea...

Multumim pentru aprecieri. O sa discut cu colegii mei de la tehnic sa vedem ce se poate face.

Vasilis spunea...

Buna ziua,
V as sugera sa incercati si o editie online a acestui post, daca nu tv online, macar reportaje sau emisiuni scurte ce pot fi vizionate dupa difuzarea...
Am convingerea ca asa va veti putea adresa mai multor segmente de varsta si totodata a tinerilor ce inca sunt plecati si numai aud nimic de buzau. Cu cat veti reusi sa promovati buzaul mai mult sau mai bine, cu atat tineretul va fi atras, in primul rand catre voi ...ca prezentati schimbarea...si apoi catre oras pentru a vedea schimbarea...dak o sa fie.
Va ures succes!

Madalin spunea...

cum as putea sa intru si eu in posesia unor emisuni difuzate pe postul dvs! madalin@theoconcert.ro