joi, aprilie 23, 2009

Buna dimineti una si una in direct la Campus TV















Incepand de vineri 24 aprilie 2009, emisiunea "Buna Dimineti Una si Una" va fi transmisa in direct si la Campus TV. Este de asemenea o premiera pentru Campus TV pentru ca va fi prima emisiune transmisa in direct din studioul Radio CAMPUS Buzau.


Dragos Ilie, realizatorul emisiunii, scrie pe blogul sau:
Desi initial nu mi-am dorit niciodata sa apar pe sticla, intotdeauna mi-a suras ideea unei emisiuni de radio difuzata in direct la TV. Asa ca de maine, vineri 24 aprilie 2009, incepand cu ora 7:30 pana la ora 11:10, emisiunea “Buna Dimineti Una si Una” va fi transmisa in direct la Campus TV, chiar din studioul Radio CAMPUS Buzau. O provocare pe care am acceptat-o si care sper sa iasa bine in timp.

Pentru cei care se intreaba ce va contine programul, va spun doar un singur lucru… divertisment informativ, de la meteo pana la radare, utilitare si favorita mea… revista presei. Muzica buna ramane ca intotdeauna, cap de lista.


Campus TV se poate receptiona numai in Buzau. Mai exact in municipiul Buzau prin intermediul operatorilor de cablu UPC, TVsat si BlueTelecom (Conysat) si in restul judetului prin intermediul operatorilor de cablu TVSat (inclusiv in Ramnicu Sarat) si BlueTelecom (Conysat).

Pentru cei care nu pot receptiona Campus TV, puteti asculta emisiunea si pe 98 FM in Buzau dar si online, facand un click AICI.

5 comentarii:

Cecile spunea...

mult succes !:X

Tea spunea...

Salut, incerc sa va contactez pentru un eveniment. Va rog sa imi dati adresa voastra de email.
thanks

Dragos Ilie (Buzoianu) spunea...

Trimiteti un mail la campus@astralnet.ro

Anonim spunea...

Buna ziua,
Incerc sa dau de cineva care se ocupa de Managementul postului TV. Ma puteti ajuta, in acest sens? M-ar interesa o colaborare. Sunt producator TV.....

pancu alexandru spunea...

va rog dak se poate sami spuneti daca se poate vedea si pe internet...va rog mult